Korisnička podrška
Često postavljana pitanja
Kako vam možemo pomoći?
Općenito
-
Da li dostavljate međunarodno?small-arrow-down
Dostava narudžbi moguća je samo unutar teritorija Republike Hrvatske.
-
Da li su artikli raspoloživi u fizičkoj trgovini?small-arrow-down
eMundia za sada djeluje samo kao internet trgovina.
-
Kako ostvarujem jamstvo za kupljene proizvode?small-arrow-down
Artikli imaju garanciju ukoliko je tako navedeno na garancijskom listu ili na računu. Informacija o jamstvu navedena je i pod opisom artikla na www.emundia.hr. Ako informacije o jamstvu nema, artikl nema jamstvo ili podatak u tom trenutku nije poznat, te nas u tom slučaju kupac može kontaktirati.
-
Da li mogu promijeniti ili otkazati svoju narudžbu?small-arrow-down
Ako želite promijeniti svoju narudžbu ili ju otkazati, možete nam pisati na [email protected], odnosno nazvati naš centar za pomoć 01 777 6030. Ukoliko vaša narudžba još uvijek ne bude obrađena ili otpremljena, svakako ćemo vam pokušati pomoći.
-
Kakve su prednosti VIP kluba?small-arrow-down
Prednosti VIP kluba su praćenje statusa vaše narudžbe, pregled prošlih narudžbi itd.
-
Kakvi su dobavni rokovi i zaliha proizvoda?small-arrow-down
Navedeni dobavni rokovi i zaliha vežu se na dobivene dobavne rokove naših dobavljača.
Zadržavamo si pravo do korekcije dobavnog roka u slučaju nepoštivanja istog od strane dobavljača, odnosno ako dobavljač nema artikl na zalihi.
-
Što su promocijski kodovi / kuponi?small-arrow-down
Promocijski kodovi / kuponi donose kupcu različite pogodnosti kupovine i vremenski su ograničeni. Aktivne promocijske kodove / kupone možete naći na početnoj stranici www.emundia.hr, na društvenim mrežama, u našim e-oglasima ili u drugim medijima.
Kad u košaricu stavite izabrane proizvode i želite iskoristiti promocijski kod, kliknite Na blagajnu. Na desnoj strani pojavi vam se mogućnost upisa promocijskog koda. Upišite promocijski kod i unos potvrdite klikom na gumb Upotrijebi. Vrijednost promocijskog koda automatski se oduzme od cijene vaše narudžbe, tako da vam ostane iznos koji morate još podmiriti.
-
Mogu li kupljenom proizvodu dodijeliti ocjenu i mišljenje?small-arrow-down
Svaki registrirani uporabnik može za kupljeni artikl predati ocjenu i mišljenje.
-
Kako predati narudžbu?small-arrow-down
Kupovina na eMundiji je brza i jednostavna.
1. na internet stranici nađite željene artikle i dodajte ih u košaricu
2. izaberite način preuzimanja narudžbe
3. upišite podatke za dostavu i račun
4. izaberite način plaćanja i zaključite kupovinu.Detaljniji postupak kupovine pripremili smo vam na poveznici: Vodič o kupovini.
Narudžbe i reklamacije
-
Ukoliko želim naručiti telefonom, na koji broj Vas mogu kontaktirati?small-arrow-down
Narudžbe zaprimamo na broj telefona 01 777 6030. Za narudžbu morate imati pripremljen naziv artikla koji želite kupiti i njegovu šifru.
-
Mogu li napraviti narudžbu ukoliko nisam registriran?small-arrow-down
Da.
-
Primio sam oštećen artikl, što mogu napraviti?small-arrow-down
Ukoliko ste primili oštećen artikl i želite ga reklamirati, artikl ne smijete upotrebljavati. S njim postupajte po uputama: Upute
Reklamiranje artikla kao oštećenog u transportu nije moguće ako ste taj artikl u međuvremenu koristili. -
Nisam zadovoljan/a s artiklom, mogu li ga vratiti?small-arrow-down
Kupac ima pravo, da u roku od 30 dana od kupnje vrati neoštećen i neupotrebljavan artikl bez obrazloženja. Sve, što u tom slučaju trebate napraviti je, da nas u roku od 14 dana od kupnje obavijestite, da bi artikl željeli vratiti ili zamijeniti. Nakon toga ga, u roku od 14 dana, morate dostaviti na adresu našeg centralnog skladišta:
eMudnia d.o.o., Tovarniška cesta 15, 5270 Ajdovščina, Slovenija.
Rok za povrat krene teći jedan dan od datuma preuzimanja artikla.U slučaju povrata artikla (odustajanja od ugovora) ili zamjene kupac pokriva troškove povrata. Zahtjev (ispunjen obrazac) možete poslati na elektronsku poštu [email protected]. Artikl možete vratiti samo ako je neupotrebljavan te se nalazi u originalnoj ambalaži.
Pošiljke s otkupninom ne primamo. Povratu obavezno priložite kopiju dokaza o kupnji (račun) te reklamacijski obrazac. Ukoliko želite da po artikl mi pošaljemo svoju dostavnu službu, javite nam se na e-mail [email protected] te ćemo vam poslati postupak i cijenu povrata.
-
Kako mogu koristiti jamstvo?small-arrow-down
Preporučujemo da kupac koristi jamstvo pri ovlaštenom serviseru, jer će tako jamstveni popravak biti najbrže riješen. Kontaktne informacije ovlaštenog servisa se nalaze u garancijskom listu ili na internet stranicama proizvođača.
-
Primio sam artikl koji nisam naručio/nepotpun paket.small-arrow-down
Ukoliko ste primili pogrešan artikl odnosno nepotpun paket, unaprijed se ispričavamo na neugodnosti. O tome nas obavijestite na [email protected], napišite i broj računa po kojem ste primili artikl ili broj narudžbe. Pošaljite također sliku paketa i pogrešnog artikla.
-
Tko pokriva troškove povrata?small-arrow-down
Troškove povrata, u slučaju povrata ili zamjene artikla pokriva kupac (odustajanje od ugovora). U slučaju reklamacije ili nepotpunog paketa do kojih je došlo našom krivicom, troškove povrata pokrivamo mi.
-
Moram li artikl vratiti u originalnoj ambalaži?small-arrow-down
U slučaju povrata artikla (odustajanje od ugovora) ili zamjene, kupac artikl mora vratiti neupotrebljavanog i u originalnoj ambalaži, te u nepromijenjenoj količini. Ukoliko je artikl već korišten, pridržavamo si pravo na naknadu.
Izjednači cijenu
-
Price equalization Question 1small-arrow-down
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
-
Price equalization Question 2small-arrow-down
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
-
Price equalization Question 3small-arrow-down
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
-
Price equalization Question 4small-arrow-down
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
-
Price equalization Question 5small-arrow-down
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
-
Price equalization Question 6small-arrow-down
Lorem Ipsum is simply dummy text of the printing and typesetting industry. Lorem Ipsum has been the industry's standard dummy text ever since the 1500s, when an unknown printer took a galley of type and scrambled it to make a type specimen book.
Plaćanje
-
Na koji način mogu platiti?small-arrow-down
Raspoloživo je više načina plaćanja:
- uplatom na račun tvrtke eMundia d.o.o. (po ponudi/ predračunu)
- PayPal – zadržavamo pravo zaračunavanja troškova provizije, odnosno iznos u visini od 3,40%
- debitnom ili kreditnom karticom (Visa, PBZ Card Visa Premium, Mastercard, Maestro), na web stranici www.emundia.hr
- plaćanje po pouzeću za određene narudžbe
-
Gdje mogu pronaći podatke za uplatu po uplatnici (UPN)?small-arrow-down
Podaci za plaćanje UPN naloga ispišu se po predaji narudžbe. Primite također e-mail potvrde sa svim podacima, odnosno uplatnica se nalazi u prilogu emaila s potvrdom narudžbe. Naši podaci za plaćanje po UPN su slijedeći:
eMundia d.o.o., Vladimira Nazora 7, 52440 Poreč, Hrvatska
Šifra namjene: OTHR Poziv na broj primatelja: HR00 + broj Vašeg predračuna/ponude
Iznos: Vaš konačni iznos za plaćanje
Opis plaćanja: Narudžba + broj Vašeg predračuna/ponude
Plaćanje izvršite na slijedeći IBAN:
IBAN: HR94 2360 0001 1027 0709 4
BIC/SWIFT: ZABAHR2X
Naziv banke: Zagrebačka banka
-
Da li Vam moram poslati potvrdu o uplati?small-arrow-down
Potvrdu nije potrebno slati.
-
Želim račun na poduzeće.small-arrow-down
Pri predaji narudžbe, na blagajni, izaberete da želite račun na poduzeće, i upišete tražene podatke svog poduzeća (naziv, adresa i OIB).
-
Izabrao/la sam plaćanje po predračunu, ali nisam ga primio na e-mail, što napraviti?small-arrow-down
Provjerite, da se e-mail poruka ne nalazi u neželjenoj pošti, odnosno nekom drugom pretincu vašeg e-maila ili je moguće da ste napisali neispravnu e-mail adresu. Ukoliko predračun niste dobili, kontaktirajte nas preko e-maila: [email protected] ili nazovite na: 01 777 6030.
-
Što učiniti u slučaju otkazivanja naloga ili promjene načina plaćanja?small-arrow-down
U slučaju otkazivanja narudžbe ili promijene načina plaćanja, prilikom online plaćanja kreditnom karticom, obavijestite nas na [email protected] za povrat novca.
Dostava
-
Mogu li osobno preuzeti artikle?small-arrow-down
Artikle možete osobno preuzeti samo na našim točkama za preuzimanje u Ajdovščini i Ljubljani.
Ukoliko želite preuzeti artikl na ovaj način, molimo da nas kontaktirate na [email protected] ili nazovite na: 01 777 6030. Osobna preuzimanja u Poreču nisu moguća.
-
Imate li besplatnu dostavu?small-arrow-down
Neki artikli nude mogućnost za besplatnu dostavu, što je jasno označeno u katalogu trgovine. U slučaju da osim artikla s besplatnom dostavom naručite i druge artikle, trošak se obračunava samo za artikle za koje se plaća dostava.
U slučaju da artikl s besplatnom dostavom predstavlja najveći dio narudžbe, pošiljka se nakon dogovora s referentom može isporučiti bez troškova dostave.
-
Kada mogu očekivati dostavu, ukoliko se artikli nalaze na zalihi?small-arrow-down
Artikli naručeni preko eMundia.hr otpremaju se u najkraćem mogućem roku. Ako postoji zaliha u skladištu, artikli se obično šalju isti dan nakon ispunjavanja uvjeta za isporuku.
Dostava za kopneni dio Hrvatske vrši se obično unutar 3-5 radnih dana od dana uplate. Za dostavu na otoke, molimo vas da nas kontaktirate.
-
Mogu li naručiti na drugu adresu?small-arrow-down
Kurirska služba dostavlja pakete na adresu naznačenu u trenutku slanja narudžbe. Sve pošiljke se dostavljaju do vrata odnosno najbližeg pristupnog mjesta za dostavni kamion na adresu naznačenu u trenutku slanja narudžbe, odnosno do vrata zgrade ako se radi o zgradi s više stanova.
U svoj profil možete dodati više različitih adresa za isporuku, a među njima možete odabrati odgovarajući adresu tijekom slanja narudžbe.
-
Koja dostavna služba će dostaviti paket?small-arrow-down
Pošiljke za nas dostavlja Hrvatska Pošta, GLS ili Gebruder Weiss, a dostave se uglavnom vrše unutar 2-5 radnih dana nakon primitka obavijesti o otpremi.
-
Što će se dogoditi ukoliko me nema doma za preuzimanje pošiljke?small-arrow-down
Dostavna služba GLS i Gebruder Weiss prije dostave kontaktiraju stranku vezano za dogovor oko preuzimanja pošiljke.
Ukoliko se paket dostavlja HP-om, osoba primi SMS poruku kao obavijest o dostavi, a ukoliko pošiljku ne može preuzeti, u sandučić za poštu primiti će listić s kojim može preuzeti pošiljku u jednom od poštanskih ureda unutar 5 radnih dana.
Naše trgovine
Lokacije
pin-icon Tovarniška cesta 15, 5270 Ajdovščina, Slovenia
Pon - pet: 8:00 - 16:00
pin-icon Vojkova cesta 49, 5000 Nova Gorica, Slovenia
Pon - pet: 9:00 - 17:00 Sub: 8:00 - 12:00